REGULAMIN – umowa pośrednictwa
Rejestracja nowego pośrednika
- Rejestracja na portalu SRS jest bezpłatna oraz obowiązkowa.
- Na portalu rejestrować się mogą firmy oraz osoby fizyczne nie posiadające działalności gospodarczej.
- Rejestrowanie spraw do realizacji oraz ich akceptacja wymaga podania najważniejszych elementów i wypełnieniu wszystkich pól formularza w szczególności:
- Imię i Nazwisko klienta
- adres nieruchomości
- telefon kontaktowy do klienta
- kwotę pożyczki
- numer Księgi Wieczystej (o ile została założona do nieruchomości)
Wnioski nie zawierające powyższych informacji lub zawierające błędne dane nie będą rozpatrywane do czasu aktualizacji danych klienta
Analiza i akceptacja sprawy
- Celem przeprowadzenia skutecznej analizy każdego tematu są dodatkowe załączniki takie jak:
- zdjęcia nieruchomości
- dokument potwierdzający prawo własności
Pozostałe dokumenty jakie będę wymagane wykazane będą po wstępnej analizie każdej sprawy i przekazane pośrednikowi celem ich pobrania od klienta.
- Po akceptacji sprawy przez Inwestora pośrednik otrzymuje e-mail z taka informacją oraz warunkami pożyczki dla klienta wraz z harmonogramem spłat i innymi istotnymi szczegółami do dalszej realizacji.
- Po ostatecznej analizie wszystkich dokumentów następuję realizacja tematu oraz podpisanie umowy przez klienta i Inwestora w wyznaczonej Kancelarii Notarialnej we wcześniej ustalonym terminie.
- Przed podpisaniem umowy przez klienta, otrzymuje on w formie e-mail wzór umowy oraz harmonogram spłaty pożyczki.
Wypłata prowizji
- Wypłata prowizji oraz jej wysokość ustalane są z pośrednikiem przed podpisaniem umowy przez klienta.
- Kwota prowizji zawiera się w przedziale od 2,5% do 10% i uzależniona jest od wysokości kwoty pożyczki, rodzaju umowy oraz Inwestora (pożyczkodawcy) u którego klient otrzymuje pożyczkę.
- Wypłata prowizji dla pośrednika może odbywać się po przez:
- Przelew bankowy na wskazany rachunek
- Przekaz pieniężny realizowany „Pocztą Polską”
- Odbiór osobisty w dnu podpisania umowy pożyczki przez klienta
- Termin wypłaty prowizji ustalany jest indywidualnie z pośrednikiem i zawiera się w przedziale do 21 dni od dnia wystawienia odpowiedniego dokumentu (rachunek, faktura-Vat).
- Wypłata prowizji może odbyć się tylko i wyłącznie po uprzednim przedłożeniu rachunku za usługę pośrednictwa lub faktury Vat. Dla osób, które nie prowadzą działalności gospodarczej podstawą do wypłaty będzie „umowa zlecenie pośrednictwa finansowego” wystawiana przez Advice – Financial
- Poszczególne tematy realizowane są do wypłaty prowizji w terminach kilkudniowych o czym pośrednik będzie poinformowany przed realizacją podpisania umowy przez klienta.
Prawa i obowiązki pośrednika
- Pośrednikowi zabrania się pobierania kolejnej prowizji bezpośrednio od klienta, gdy ta została już wypłacona pośrednikowi wcześniej lub ma zostać wypłacona przez Advice – Financial.
- Pośrednikowi zabrania się ingerowania w bezpośrednie kontakty z Inwestorem u, którego realizowane są sprawy przez Advice – Financial oraz nawiązywanie prób samodzielnej realizacji kolejnych tematów u Inwestorów współpracujących z Advice Financial.
- Nie zastosowanie się do punktu 14 i 15 Regulaminu, spowoduje wykluczenie pośrednika z grona współpracujących z Advice – Financial oraz zastosowanie kary umownej w myśl przepisów kpc w wysokości 20.000 PLN.
- Do zadań pośrednika należy:
- Sumienne i rzetelne przekazywanie informacji klientom otrzymanych przez Advice- Financial.
- Staranne przygotowanie sprawy przekazywanej do realizacji a przede wszystkim wypełnienie wniosku oraz załączenie niezbędnej dokumentacji.
- Informowanie na bieżąco Advice – Financial o wszystkich zaistniałych zmianach po stronie klientów.
- W przypadku nie wypłacenia przez Advice – financial prowizji z tytułu pośrednictwa, pośrednik ma prawo i egzekwowanie ustalonej wcześniej kwoty na drodze Sądowego Postępowania Cywilnego.